Ezúttal egy remek megvalósítású Amiga játék zenéiről lesz szó, amely játék grafikai megvalósításában sem hagyott kivánni valót maga után. Ezen játék pedig az 1992-ben megjelent Agony c. oldalnézetes fantasy témájú shoot 'em up, amely minden Amigán képes volt futni.
Grafikailag egyedi megvalósításával tűnt ki a többi termék közül (persze az erre fogékonyak számára), hiszen 64 színnel rajzolt átvezető képernyők, több rétegben megjelenített háttér, színpaletta-cseréléssel és háttérmódosítással sokkal festményszerűbb és színesebb élményt nyújtott.
A játék főcímzenéje nem a szokásos akciódús téma, hanem a fantasy világhoz jobban illő zongoradallam, amely Tim Wright tehetségét dicséri.
A zeneszerző nem a játékban megjelent változatot hozta létre, ugyanis a fejlesztő Art & Magic képesnek mutatkozott a jobb változatú zongora hangminták elhelyezésére, így megengedte a változtatást. Ez megtörtént, de a végső változatot Wright nem hallotta a gyártás elkezdése előtt, így történt az meg, hogy az egyik hangminta rossz oktávban szól.
"Bár az embereknek tetszik, nekem mindig rosszul fog hangozni"
Nem sokkal később a norvég Dimmu Borgir billentyűse a szerző engedélye (és az együttes tudta) nélkül dolgozta fel a játékban szereplő rosszabb verziót a Sorgens Kammer számban (Stormblast album).
Később a zeneszerző és az együttes megegyezése alapján az új kiadású albumra már nem került fel.
A játékbeli zenét Jeroen Tel szerezte, külön zeneszerzők dolgoztak a betöltőképernyő (link) és a végefőcím zenéjén is, de a játék a grafikáján kívül a főcímzene miatt ismeretes.
A játékban szereplő (és nem szereplő, de megírt) zenéket a korábban ismertetett zenei oldalakról (UneXotica) le lehet tölteni.
(Pályazene és végefőcím: (link))
(Betöltőképernyő zene: (link))
A játékban hallható főcímzene
Az eredeti változaton alapuló MIDI, ahol hallható a különbség
A Dimmu Borgir feldolgozás